vad jag är dålig ;)



men de får jag ta ;)

Valborg.
jobbade & sedan var jag & Lina ute och sprang. hade pratat med Biggy på dagen & vi hade ingen anning om vad vi skulle göra. ;) men de blev grillning. åkte ut till Egils mamma & styvpappa, dom va i turkiet. så vi grillade där & hade jätte mys. dock inga bilder då min kamera inte har någon laddare ;( ! men vi hade trevlig ändå :D 

Fredag
Jag ville bara ut & gotta mig i solen. så vi åkte iväg överallt, vi stannade så jag fick sola ;) sen åkte vi runt för han ville fiska ;D & de gjorde vi. jag solade & sov lite :P ! Mys att bara vi hittade på något. Mot kvällen gjorde vi inte så mycket. Gick & la oss redan vid 23 tiden, skööönt :) .

Lördag.
Vi båda jobbade, så kul att vara tillbaka på vätten. saknat de mycket. . Jag började 11, & när vi skulle åka & grilla kollade jag på min mobil (Calle spelade Korpen match) & såg att de var massa missade samtal. & fick då ringa upp, de visade sig att Johan hade brutit av foten :S ! AAAAAAAAAAAAJ ! Hade vatt ngn i de andra laget som hade pucklat på honom. Isch, farligt att spela fotboll :(
Iallafall slutade jag 21 & vi skulle vara på inflyttningsfest. Gjorde ve mig på 30 minuter :D super duktiga jag ! Moha. Kom dit, drack inte så mycket. Va hemma igen vid 02 tiden, & då fick babe försig att vi skulle kolla film :S HAH, tittade 3 minuter sen ville han sova :) !

Söndag.
Jobbade, började 11 också. åkte till talangjakten för förståndshandikappade :) de va faktikst rätt så kul. MYCKET höga toner dock men kul =) sen va de bara så lugnt resten av dagen.

& idag Måndag har jag jobbat. är så trött, skulle tränat med kände att de inte var någon ide, jag hade bara tatt ut mig & skulle blivit sjuk då. Så får träna imorgon. känner mig som en dålig människa. . Har säkert gått upp 3 kilo i helgen då man är på vätten äter man bara hela tiden :P ! HAHAH

Men nu ska jag hoppa in i duschen & sedan bara ta de lungt framför tv;n :) & just ja, jag har faktikst städat lite idag. : ) alltid något!


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0