Picnic i det gröna.



idag har vi varit iväg hela borsten, picnic.
masken (min avdelning) va kvar i billesholm & mös runder. Inte alls illa, ;) va riktigt mysigt.
& grodan åkte till fredriksdal, alla barnen tycket att de var supermys.
Våra barn älskade att få komma till skogen. härligt =)
Jag kan ju säga att jag va totalt slut efter denna långa promenaden. somnade gott på bussen, hih.

ledig imorgon, känns skönt.ska tvätta & sedan åka till ullared en runda, faktikst bara en runda sådär. är inte ute efter något alls, utan en lite utflykt.
sen om man kommer hem med något är ju en annan femma. ;)

fick en bikini av min darling faktikst nu när han va iväg ;)! förvånad att han kunde hitta en sån fin :P moha. .
men fin va den. :)


 nu ska jag se om han vill ut & promenera, men de tror jag inte. . "/

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0