mycket i helgen.



hänt sådär ihelgen :)

ifre åt vi på haket & efter de somnade jag kl 22 på soffan, ajaj. men skönt va de, sen på lördagen så spelade Baby match, dom vann med 5-0 mot city gross ;) sen va de ner på bonnamarknad i staffanstorp :) ! Åkte ngn karusell & mös. va hemma vid 21.30 tiden. mötte Anna-Lena & vi tog ngra öl på hampan, ;) super mysigt. fick sitta ute & det va såå KAALLLT! hah. gnällde så anna-lena fick sår i öronen ;P men hon gillar mig ändå :P ! Åkte hem vi ett tiden.
va så trött, men när jag väl kom till kudden hade jag kunnat se en film ;P men calle ville inte.
Idag har vi gjort hemmet lite mer som ett hem, tavlor & andra små saker har kommit upp. Känns skönt =) & nä sofie. inte ens idag har sängen blivit målad, ajaj- meeeen vi ska måla om hela sovrummet, därav kan vi måla allt samtidigt ju. ;)
sen kom släkten hit, Katta har inte sett lägenheten, fikade & hade mys. sedan en promenad i pålsjö, välgebehövd efter all jävla skit jag ätit. Får springa till Kina imorgon. Phu.

& nu ska jag slänga mig på soffan tror jag & svulla ännu mer, mums. fettomadde kommer rulla till Billesholm, gillas.





-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0