min vän harry(s)

igår va vi & åt på harrys, de är min bästa vän. . :D fyfaskiken va god mat. tur älsklingen betalade. för jag är paaank.
;D



miiin mat :D


älsklingens mat :D


ölen hamnade snett :P


efterrätterna hann jag inte ta kort på, dom slukade vi direkt.. Muuums. Kladdkaka med lite grädde tog jag ;D & älsklingen tog glass med jordgubbar =) ! MOMS. sen promernade vi lite längst stranden & sedan hem för glo film. jag somnade efter halva, hade en huvudvärk som hette duga, hade hela dagen :( !



massa folk på gröningen.


idag har jag & morfar varit ute & sprungit i pålsjö. :) super mys. & snart ska vi bege oss till staffanstorp där vi ska fira mamma :) !

nu ska jag duscha lite tänkte jag, luktar ju inte allt för mums. grr. :) hörs,
( nu har jag vatt duktig med att uppdatera :D)


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

JAAA morfar var nog lite paff vilken kondis du låg inne med :) fniss

Tack för idag!!!!

Tror mor gillade vår surprise

2009-05-31 @ 21:06:38
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0