mer än 12 timmars sömn.




somnade kl 18 på soffan igår. . på vår dag. meen babe sa att han hade haft en bra kväll ändå, med öl & tv;tittande ;P aha. vilken bra flickvän jag är då ;) ikväll ska vi mysa till de lite, fika & mysa.
dålig uppdatering nu, har haft lite mycket runt om kring, morsdagspresent, & ska hitta en doppresent. & så hade jag velat ha en dopklänning. Sen har jag fikat med vänner, & massa mys. veckan har varit massa upptagen :) hih. därav behövde jag mina timmar igår kanske, Vaknade kvart över sju. hih.

idag ska jag ner & träna & sedan bara ta de lugnt tror jag, längesedan de va en lugn helg.. behövs tror jag =) babe jobbar. & jag måste till jobb & skriva ner mina tider som jag ska jobba i sommar =) !

nu ska jag äta frukost efter magen pratat med mig, "hhhhuuuuunnngrrriig" :)
hörs, när vet jag inte. men snart hoppas jag :)


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

jopp dagarna går i ett.. tycker ibland att dagarna skulle ha mer än 24 timmar :)

2009-05-30 @ 21:20:24
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0