Lite blogg.



Helgen som varit har varit aktiv. Började i fre med lite middag & vänner ju, hur mys som helst,
lördagen begav jag & morfar oss ner till Staffanstorp. Jag & syrran skulle på Brandy på BK i malmö.
& hon va verkligen super bra, mänsklig & jordnära. Helskön.Trodde jag skulle få dra med en fullsyrra hem, men icke. hon drack ju knappt en halv öl bara, mes ;)

     




Lördagen vaknade jag första gången kl 5 av en snäck, men somnade om som tur va ;) sov till halv nio, :D skulle till malmö & gå på barnvagnsrally ;P haha. Tipsrunda, ansiktsmälning, gratis grejor & massa mys sällskap. kan ju inte bli bättre. Förutom att en Prinsessa♥ skrämde slag på både mig & syrran, hon försvann. . :S & jag trodde seriöst någon hade tagit henne. BRR! hittade henne gående runt bland karusellerna & såg förvirrad ut. men himmel va hon skrämde oss. Vi båda blev jätte arga på henne, mest av rädsla.
Annars va de väldigt mys, fint väder & mysigt sällskap.

         

   




tack för en myshelg :)



-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

JAAA-j-vla unge.. fy vad rädd jag blev där ett tag. Kände paniken komma. Tänkte på Madelen-fallet i portugal på en gr.. så rädd har jag inte blivit på bra länge.

Men tack för en toppenhelg och att du ville joina din nykterist till syrra :) då Madonna vankas så ska jag nog få i mej EN hel öl s

2009-05-18 @ 22:15:12
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: chilliana

sådant är verkligen otäckt när dom försvinner. Man tänker alltid de värsta med. De va kul och träffa dej,,Kram Sheila

2009-05-19 @ 16:38:15
URL: http://chillianas.blogg.se/
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Har lagt ut bild nu, haha. :p

Byxorna kosta 699 kr :D

2009-05-19 @ 20:47:02
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0