bra kväll.

en mycket lyckad kväll ikväll. (förlåt stavfelen om där kommer ngra, lite mycke vin isåfall)

Hade ngra vänner över på vin & middag, & dr slutade trevligt. dom sista gick nu- i barnsnacket. Kul. hahah. . Killarna gick från balkongen då vi tjejer började. ha. lite kul & se deras miner. meeeen. vi hade kul, & de va mycket vin i bilden.
men vad gör de, vi hade trevligt, mycket trevligt.
Började med massa mat, mums, paj. & vi skulle haft efrerrätt, men många blev mätta, Jag hamnade plötsligt i 6månaden, haha ! ajaj.
men jag tjatar fort på vinet, som förövrigt va väldgt gott. för gott :)


Imorgon bär de av till staffanstorp,ska kolla brandy med syrran, måste fixa öronproppar innan de- ;) ! gammal skyller jag på.
& sen mys med syskonbarnen också, dom bästa som finns. ♥


Fi kom & hälsade på idag efter halsont ;( blö, men skönt att hon mår bättre, hon är saknad av mig , om inte av barnen. som sagt, FI KAFFEKOKAREN i varv i sommar :) !


nu ska jag nog ta & sova lite tror jag, ska upp& fixa naglarna imorgon :) äääntligen.


Puss, sov gott.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0