vad händer.



är de så att jag börjar bli sjuk, kan de verkligen vara så ;( jag hoppas verkligen inte det. Jag vill inte ;( INTE! jag fryser "inbillar" att jag har ont i halsen. & trött är jag.
Ska ta tag i de nu & söka upp de igen, evalill på jobb (vätten) sa att de kunde vara med ämnesomsättningen, hon kände ngn med de. Kanske de är, men jag är ordentligt trött på att jämt vara trött, aldrig vara utvilad. mitt tålamod börjar försvinna också, är riktigt less på det, dels är jag rädd att dom hittar ngt annat.
för tänk om.

tänk om där är något i min kropp som inte ska vara där som suger upp all min energi. brr, blir illamående av tanken. men när folk verkligen börjar komma fram till mig & undra hur läget är & om jag är trött börjar jag bli lite nojig.
så nä, de får jag ta tag i känner jag- orkar inte vara trött mer :( !

annars idag så har det varit jobb för slanten, jobbigt då de är "sommarschema" .  Jag måste gå upp tidigare för att få ihop mina timmar. men snart kommer väl solen fram & då blir de genast roligare. solsolsol kom fram.

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: FI

hej hopp. Har du kollat så du inte e gravid...hihi

eller bara lite gnällig nu...ps; kan vara ålder oxå...

vi andra har det skönt med sommarschema....

ses nästa vecka.... kramizzz

2009-06-16 @ 22:19:20
Postat av: Cornelia

Tänkte också att det kanske kunde vara så att du är gravid ;)

2009-06-16 @ 22:33:11
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Veronica

WOW tänk om du e gravid :) en liten kusin kanske ??? JAAAAAAAAAAAAAAAA Cornelia jublar då ... fniss

2009-06-18 @ 06:53:48
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0