tvätt tid ?



jo men de är ju klart. vi tvättar alltid på fredagar, men inte idag ;P Visst. Babe hade satt upp oss imorgon KUL =) ! aja, vi klarar de nog. har tvättat förr när man haft ont i huvudet =)

ikväll ska vi hem till emelie & johan, ska käka lite mat & snacka skit, ska bli mys.Bara vi fyra. räcker gott & väl. & hon hade någon överraskning också, spännanade ;D ! hih.
bilderna har inte kommit än från fotograferingen, ;( emelie pratade med honom igår & han va väl på gång. Vill ha dom NU ju! NUNU!
 
annars har jag legat i sängen från sju imorse. har inte kunnat somna om, kul. Tack för de. skulle kollat film men av någonanledning funkade inte de heller. Babe spelar ps3, har gjort sen halv åtta. Galet.

på tis ska jag börja lite med GI igen, jag har ätit massa massa massa skräp nu. men kommer göra i helgen också så vad gör de ;P & på mån ska jag jobba på vätten ;P Så där går de inte vara nyttig, jävla skit ;) ! hihihi.

Puss mina vänner, & ha en super midsommar. : )





-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

hoppas ni hade en trevlig midsommar!!

ses imorgon :)

kram

2009-06-20 @ 08:45:02
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Ja, det ska bli kul att fotograferas.. Men det känns ändå lite nervöst :/ Men men..

Hade du en trevlig midsommar? :)

2009-06-20 @ 16:49:04
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0