övernattning & avslutning =)




vilken torsdag, den va super mysig. jobbade hela dagen & sedan hade vi övernattning med dom största barnen. . jag var nog lika spänd som dom ;D !  Hi, vi byte om & sedan hade vi en fördrink innan vi skulle inta resturangen. Där på resturangen åt vi gott & blev serverade precis som prinsar & prinsessor. När vi va tillbaka lekte vi massa lekar, men barnen ville bara ha disco- så vi gick in & leket snurraflaskan, & sedan DISCO :) de va super kul tyckte dom. & vi med. kl 21 va dom flesta barnen väldigt trötta, så vi började göra oss i ordning för sängen- : ) ! & sista barnet somnade 21.50.
morgonen va super mys, vi åt bullar som fi hade vatt & köpt, mums. sen gjode vi flickor oss fina i håret & snygga blev vi :D ! sedan va de avslutning, wiie, KALLT :P.






vi prinsessor ;)





efter allt åkte vi ner till staffanstorp.min busfia skulle ha sin avslutning i regnet, brr kaaalllt. men fiin va hon :) sedan gick vi hem & mumsade trårta, jag åt 5 bitar tårta igår, bara så alla vet. HAHA ! ska springa idag efter vi vatt i båstad, ska dit idag, de är påransdag, så ska dit med familjen :) ! Mys!
nu måste jag göra ve mig, ska snart åka.
Hörs sen :)


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: FI

så fina vi var...hihi

2009-06-06 @ 13:27:54
Postat av: Susan

Hej Madde. Har skrivit till dig på MSn men vet inte hur ofta du är inloggad där. Undrar i alla fall om jag får designa din blogg? Skulle vara kul=)



Kramar

2009-06-07 @ 09:52:00
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Veronica

så fina ni e...rena rama sessorna!!!

2009-06-07 @ 22:43:47
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0