midsommar.


midsommar igår ju, & det firades hemma hos emelie & johan :) jätte mys.
käkade, spelade charader (stava?) käkade igen & spelade & drack massa gott. klockan va 01.20 när vi satt på bussen på väg hem. . superduper trötta. :P
men super trevligt, bilder kommer sen från emelie :)

idag har jag verkligen inte gjort ngt förutom tvättat. borde ha städat men de får vi hinna med imorgon innan jag ska fika med anna-lena. sen ska vi på teater ju :) fredriksdal :) ska bli super kul, hihi !!

har annars bara sovit & legat på soffan, skönt med såna dagar, faktikst. ibland så fåt man väl de :) ?! Hih.
Nu ska vi kränga ngt gott & glo tv. Jag har nog gått upp 10 kg denna veckan då jag inte tränat för jag vatt sjuk. tur jag börjar på tis igen.                                                               :  )

puss mina vänner : )


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Min midsommar var väldigt lugn, men bra ändå :) Var inte det minsta sugen på att dricka i fredags, så det bidde ingen alkohol heller :)

2009-06-21 @ 16:10:56
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Tack! :)

Inte så jättemkt förändring, men jag e nöjd ändå :)

2009-06-21 @ 22:00:29
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0