låst telefon.




jag låste min telefon igår , aaaaaaaaaaarg va jag, fick låna mammas mobil för att komma upp idag.
men när jag sedan ringde comviq så fick jag min pukkod direkt ;D

tränat idag , & igår träffade jag lego =) mys. jätte fina huset dom bor i, MYS!
& imorgon ska vi ha övernattning på jobb, ska bli jätte spännande faktiskt :D Pinsar & prinsessor kommer där vara. Vi har de som tema :D ! Ska till Pizzerian & käka, :) hihi.

På söndag är de modellkort som gäller, vi är 6 st som ska ta kort för klockor ;P haha. ska bli kul faktikst. sen är de 2st som "gårvidare". & får posa på riktigt med smycken & dylikt. ska bli intressant.

nu ska jag packa lite till,måste få med allt till imorgon. : ) ha en bra kväll, Puss!


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Typsikt att sånt sker.. :( där ser man ..vad gjorde man förr då man inte ägde ngn nalle??



Kram

2009-06-04 @ 21:57:43
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0