hela lördagen.


Har gått nu nästan. jobbade 7-12 idag, soft tid + att de va så bra barn där idag, gjorde inte så mycket då dom fixade nästan de mesta själv =) ! efter de stack jag till hemköp då babe hämtade mig. sen hem & fixa till sig, så kom fisen hit. Eller dom körde oss till Billesholm, till Pethra & gänget. Kan säga att Cornelia va helt slut när vi kom hem, haha. så de fick bli mc donals ikväll. Fast mina kilon uppåt ;S ! men jag börjar på måndag igen ;) !

eftermiddagen hos Mathilda va så kul att C somnade inte försen halv tio, tjattade hela tiden om hur kul hon haft, vattenpistolerna, badet, leksakerna, thildas rum, ALLT bara snurrade i huvudet.Gjorde en saga om dagen i ära =)!
super mys, själv är jag helt slut också. Calle stack till Johan som har lite fest. . & jag orkar inget ;) tänkte städa undan här. men orkar verkligen inte, phu! får ta de imorgon väl då :P !

Nu ska jag slappa lite i soffan innan sängen som älsklingsfisen brer ut sig i : ) ! så ha en underbar lördagskväll.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cornelia uppskattade helgen jättemkt :) så kul

2009-06-28 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0