Heeyaa.



fortfarande sommarvärme utan sol : ) de är riktigt skönt med varmt, dock är barnen totalt slut på jobb. somnar så fort dom ser vagnarna :) sover ute i skuggan nu när de är så härligt väder, hihi.
dock är jag lite bränd fortfarande, FAST jag smörjde mig ;/ ajaj. Men de går ju över som tur är.

annars har jag gått upp 1½ kg, KUUUL ! & träna kan jag inte göra nu heller när halsen gör ont igen. + den jävla pollen gör mig galen. GALEN. . Jag är täppt dygnet runt. Tack för de lixom. . men jag överlever. :)

igår va de verkligen sommar, : ) jobbade, stack & tränade en stund, & sedan hem, duschade & tog rena kläder på mig. Mötte upp Emelie. Vi hämtade mat på Haket & satte oss nere i hamnen, MYS ! Solen brände oss härligt & vi åt vår super goda sallad. Sedan gick vi en runda så klart & mötte upp johan patrik & helena sen på bomb, hih! Gick mot "nya" bishops arms & tog en öl, i bara leggings & t-shirt ;D ! Sen kom min älskling också ner efter jobbet vid 21. super mysig kväll, & vi va inte hemma förrens kvart över tolv, jag somnade tjugoöver ;) ! Hahah. . jobbar faktikst ju  ; ) !

nu ska jag hoppa på babe som sitter i soffan & vill ha uppmärksamhet, så de ska han väl få då : ) Pussis mina vänner.
(& bilderna kommer snart, fotografen tog 1000 bilder & redigerat alla, super snällt. . så snart är han klar, hoppas)

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

spännande väntan på bilderna..hoppas dem blev bra :) ses snart

2009-06-27 @ 11:19:05
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0