en låt, flera minnen.




när jag hör denna låten, tänker jag på min älskling. För han är allt jag någonsin önskat.




Sara Löfgrens - när inget vet, är en typiskt mormorlåt jag lyssnade på när jag va ledsen & saknade henne.
saknaden finns där än, lika djup- & lika jobbig, som om de vore igår.



hittade dom på youtube & minnena bara flöda. både bra & dåliga. . det känns skönt när de känns att man glömmer (man glömmer aldrig, men ibland känns de så) sätter man bara på en låt & alla minnena är på ingång igen.
 

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Underbara låtar!

ja ibland hittar man sådana här guldkorn som får en minnas spec minnen.



Kramar om

2009-06-16 @ 19:06:23
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0