Dop :)


Idag har Emanuel Caspian Mio fått vatten på huvudet.

Ja, som ni förstår har lillfisen blivit döpt, i staffanstorps lilla kyrka. jätte mysig kyrka faktiskt. Han blev lite arg när han fick vatten på huvudet. men annars gick de jätte bra, han va super duktig =) Oh fina honom.
mosters fina prins. & mosters fina prinsessa fick hjälpa till med hälla upp vatten i "skålen" & sedan torka honom på huvudet. Hon va super duktig, hihi.


precis i början :)


nu blir han "Gudsbarn".


häller upp vatten.


& nu är emanuel jätte arg på prästen. :P


magnus emanuel & syrran :)


Igen.


igen , morfar också med =)


dom IGEN ;P


jag myser med min prins.


snurrar runder, simone busar med oss :)


babe & emanuel som redan börjat be ;)

igår blev de en spontan utgång, Carolin skickade mess när jag jobbade. Men då va jag sjukt seg, men efter en stund ville jag verkligen ut. så calle & togge hämtade mig på jobb då jag slutade kl 21. Hem duschade sminkade mig byte kläder 4 gånger & sedan började jag med vinet. . Carolin & andersson kom, "grabbarna" satte sig & spelade medan vi två satte oss i köket & snacka massa tjejsnack, riktigt mys. Längesedan man gjorde ngt sånt. Iallafall blev vi trötta på att vänta på killarna så jag & carolin tog stegen ner mot stan själva. Tempel stod på schemat, in & dansade som aldrig förr. märks de va längesedan man va ute, jävla jag dansade ;) ! Hemma vid 5tiden efter en väldigt full sambo väsnades i trappan ;) HAHHA! men väl hemma somnade jag på studs. & gick upp kl 10 idag :) !

nu ska jag mumsa i mig godiset babe han köpt till mig, & sedan sova. Kan hoppas vädret blir sommar imorgon, för de vill jag :D

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för en toppendag idag!!! <3

2009-06-14 @ 22:04:15
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0