3 år sen.



Jag stod & skrek allt vad jag hade, dock tog jag studenten den 9 juni. . men de är ändå 3 jävla år sen. :D
fyfan va jag längtar tillbaka till den dagen, middagen, frukosten med Nettan (vår lärare, som tvingade i oss alla oboy & en bulle innan vi fick på börja vår alkohol ;P) & sedan va de full gång. Jag mådde inte alls bra i min hals efter ngra timmar, men ändå fortsatte man skrika, hur höögt som helst. & fyfan va bra jag va, även nu ;P ! Wie, & vädret va ju super bra också, hela dagen va perfekt.








kolla lillfisen där, sjukt liten :D hihih.



igår hade vi personalfest med vätten, sjukt trevligt. måste bli mer sånt. Va hemma vid kvart över tolv & så öppnade jag idag, kan säga jag va lagom trött va ;) men de spelade ingen roll. De är de värt.
Bio ikväll, togge bihang ska också med, haha ;P ska se baksmällan. . Tina sa att den va bra så : )


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ellerhur var den sjukt rolig? =)

2009-06-12 @ 22:00:44
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: mor

ja jag kommer ihåg du o emmy var uppe tidigt o drack kaffe när jag kom upp.ålus när du sprang ut från skolan sa du hela tiden vill inte mer nu.sen kom ni er raggarbil med ballonger o allt .o tur med vädret hade ni med.

2009-06-13 @ 08:33:29
Postat av: Veronica

underbar dag-minns den oxå som igår :)

2009-06-13 @ 10:05:05
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0