Uppdatering - helgen :)



Får välkomna Malin & Niklas till min blogg :) KUL att folk faktikst läser denna sörja ;D !

I fredes slutade jag kl 10, vi stack til tosselilla. Jag syrran calle magnus & fisarna. kan ni fatta hur kul de var där. jag & babe ville aldrig gå upp ur vattnet, de va så jädra kul. förutom mattorna man åker på. vi båda slog halvt i hjäl oss, inte alls kul :) !! åkte karuseller & hade en fantastisk dag, på kvällen tog jag & Helena oss ner till hampan, OOOMYCKET folk. men mys. fick bord & sedan satt vi där & snackade. riktigt mys! sen blev vi sugna på korv ;) så en korv & sedan hem.
när jag kom hem satt calle på balkongen (vi har de så förbannat varmt nu här i lägenheten) & jag skrämde skiten ur honom, & jag va så jävla nöjd ;D !! Han blev så jääävla rädd. KUL !!









lördagen började jag kl 11-21, & vi badade & njöt av solen, underbart! : ) dock blev jag misshandlad, undra om jag kan ta de som arbetsskada. ; ) aja, mysig dag. Sedan va de hem till lillaJohan som fyllt år : ) 27 bast, oldman :P.
festade till de där lite & sedan ner istan, löönt! gick till tempel vid 1 & gick hem vid 3. lönt säger jag. . men ibland kan man inte alltid lyckas ;) !kommer ju fler kvällar.

idag är  jag helt slut, inte bakis men så sjuuuukt sleten. mc donalds har ätits ;) hahah. så va de med mina kilon. ajaj.
& tvättar gör vi också, ser på tredje filmen nu. Haha, & ligger & svettas som en gris, mums. ;)
ska ner & ta den sista tvätten nu snart, & sedan måste vi hem till Johan & Emelie & hämta sakerna som vi har kvar där :)
Ha en bra söndag, Jag som ville sola idag på min lediga dag ;( vädergudarna va verkligen inte på min sida idag.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Pethra

Vilken superhelg ni haft HÄRLIGT :D

E det verkligen C som åker den "räliga" karusellen m sin pappa? Snacka om tuff tjej ;)

2009-07-05 @ 23:42:07
Postat av: Veronica

tjhoeooo vilken toppendag på Tosselilla :) riktigt najs.. :) kram

2009-07-06 @ 09:35:19
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: annika

priset på löshår blir olika beronde på hur långt det ska vara o hur många slingor.



har tider nästa vecka.. denna veckan e jag fullsmockad!

2009-07-06 @ 10:19:56
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: emelie

hej snygging.... du jag har fixat min blogg nu=)

Kul det ser ut att åka karuseller... det får vi göra snart gumman... Liseberg!!!! here we come

/ kiss

2009-07-06 @ 12:06:37
URL: http://donnaemme.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Misshandlad? hahaha :P buu

2009-07-06 @ 19:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0