trött.

jag är så trött. jobbat nio timmar, har två kvar. morgonpersonalen (som förövrigt är bästa mikaela;D) kommer in nu halv sju, & jag är verkligen totalt väck.
denna natten har tagit de dubbla om man gemför med förra. den kändes som fem timmar medans denna känns som 48. phu, skit jobbigt! men jag klarar väl de. märker väl de när jag åker runt på sjuans buss runt om istan. ifall jag då skulle somna menar jag ;) !
en förjävla go säng nu hade inte suttit fel, men nopp! Hoppas pethra kom till ro inatt också. pratade med henne en stund & tvingade lite folk att vara vakna på msn. vänner ställer väl upp ;)?!

nu ska jag väcka dom barn/ungdomar som inte har semester, jag ber omursäkt för stavfel & annat trams i texten. känns som jag är nykterfull. Haha, kanske inte så bra att skriva här. men de ända jag drucki i natt är saft, Handen på hjärta. :)
Nu yrar jag, vätten vi ses igen kl 16. Tjing mina vänner.


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0