träning.



nu har jag börjat med träningen igen, efter jävla förkylning. Känns så jävla trist då man blir sjuk & så går man upp en jävla massa i vikt, visst kankse inte hållt mig till de bästa, MEN jag har ju lixom inte varit super onyttig. ; / blir så less,  3 kg. & allt sätter sig på magen, Gaaah ! aja, bara på de igen, för nu när jag verkligen nått mitt mål vill jag kunna stanna där. ;/

annars idag har de varit super varm SÅÅ skönt :D ! ääälskar de. jag solade när barnen dom sov, hade fyra barn idag, & tre av dom sov. så de fjärde barnet ville leka inne så de gjorde hon. jag njöt av solen. :) älskar de. Dock har jag hört att de skulle bli "dåligt" väder nästa vecka :( de vill jag ju inte. Buhu- Jobbigt.
Meen imorgon bär bilen oss till Tosselilla :) ska bli super kul, wie. Jag längtar som ett litet barn, hihi ! Syrran & kanske magnus & mina fisar ska ju också med så klart- : ) åka massa karuseller (tänkte skriva äta massa glass, men då hade jag väl gått upp ett kg till ;D) bada & njuta av de härliga väädret :D !

Imorgon ska jag & HelenaPuff ta en dricka senare på kvällen, ska bli super mys. verkligen. . :) !Sen jobbar jag så i i helvete på vätten nu i Juli. 110 timmar, kom & hjälp mig. Meen hej, jag älskar de så. & snacka om en go lön kanske i augusti, de gillas de med ;) ! 

Nu ska jag ta lite dricka & njuta i soffan, efter ett jävla spinningpass är jag helt slut- verkligen. men gud så skönt. =)
Ha en skön kväll, Puss !

-/ Ð i v a ♥ 

Kommentarer
Postat av: Veronica

tjipp o hej..idag bär d av :) bada bada och bada ä'nnu mer

2009-07-03 @ 09:07:29
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: annika

tack så myk=) tar 300 för fransk manikyr. hör av dig om du e intresserad.=)

2009-07-03 @ 12:29:38
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: annika

hemma=P hehe på eneborg!!

2009-07-05 @ 17:40:37
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0