naglar & mora träsk.



igår va jag hemma hos Annika & fixade naglarna, skulle komma hem med fransk, men icke :) glitter is the shit ! ska dit på måndag & sätta i löshår ;) ska bli spännande! Mycket trevlig tjej måste jag säga.



efter de gick jag hem, vi köpte sallad & käka på vår stekheta balkong, ;P phu det va så jävla varmt, men sköönt. 
sen träffade jag malin & milton en snabbvända, men emelie :) jag & emelie promenerade lite & kolla på när killarna lirade fotboll. & åt choklad ;) mums.

 


idag har jag jobbat, :) så lite barn så det blir drygt, för alla leker själv :P haha ! men usch tanken att inte få vara med i höst får mig fortfarande bli gråtfärdig. 
Efter jobb så kom älsklingen & hämtade mig, & under min stol fanns där ett paket, EN KAMERA :D & inte vilken som helst utan en ROSA :) !! har jag nämnt jag har världens bästa sambo eller ;) ?  Såå fin fin fin.
Så ham duschade för att sedan inta Mora träsk, :) Träffade två barn + pappa som gick hos oss innan så dom slog sig ner hos oss. Mig & systerdottern, Mamma satt med en gamalklasskamrat ;) KUL ! Träffade susan med barn också ju :)
Vi dansade & rockade. & rätt som de va kom där fler barn från jobb :) MYS ! 
det va verkligen super mysigt, tur man kan alla låtarna från vätten, wie, Sessan blev trött då de va 5 min kvar så gick ner till mamma & satte sig.






     

Så en toppen dag, jag går kl 14 imorgon & har semester från Borsten, dock jobbar denna vecka som kommer på vätten, sen är jag ledig hela v 31 : ) ska bli häärliigt.

ha de skönt, ska gå in nu. Bloggat från balkongen. :)

-/ Ð i v a ♥


 

Kommentarer
Postat av: Veronica

sicken toppendag ni haft och CALLE e världens snällaste.. du får visa din uppskattn med ngt fint åt honom oxå!!Det e han värd.

Synd du jobbar imorgonkväll..annars hade du oxå fått kvällsbada och sen grillat på playan..men men..det kommer fler kvällar.



<3

2009-07-16 @ 22:34:40
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Susan

Det var kul att ses igår=)



Kramar

2009-07-17 @ 07:31:03
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Det finns ju faktiskt buss om man skulle vilja, och sen har väl Calle både körkort och bil om du skulle vilja komma ut en kväll/helg? :)



Visst är både du och jag samma person som innan, men det är nu man märker hur dem man umgicks med drar sig undan, väldigt tråkigt men väldigt sant. =/



Miss you to.

2009-07-17 @ 09:54:07
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Pethra

Vilken fin Calle du har :)kan bara instämma m veronica. Kul M Träsk var så bra MEN tror du rockade mer än de flesta barnen gjorde hi hi. Varför har söta C blivit så kortklippt? Du snott det t ditt löshår eller? ;) Ha en fin helg kraaam

2009-07-17 @ 14:14:16
Postat av: Hilajna.

Bussen tar ungefär 35 minuter så inte så farligt om man vill ut på landet som du så fint kallar det!



Både du och Calle är väl lediga dem flesta helgerna om jag inte minns helt fel? ;P

2009-07-18 @ 00:01:17
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Malin

kul att träffa dig Madde =)blev bara en snabbis men alltid nått hihi. Milton hälsar!!! ;) kramizzz

2009-07-18 @ 09:48:35
Postat av: annika

daniel eller pernilla=)

2009-07-21 @ 16:47:33
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: annika

hej hopp igen..kan du skicka över bilden du tog innan vi satte igång med förlängningen?

2009-07-21 @ 17:09:02
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0