Moha.

Mohahahahahahahaha.
så kommer jag skratta imorgon när jag blir avlöst av morgonen. + att jag kommer lägga mitt förbannade elaka skratt i en burk som Josefin ska få ha med sin under hennes förbannade nätter så hon slipper känns sig så ensam. Ser ni va generös jag är. jag tänker på andra än enbart mig själv ;) !

ni lär ju veta vad jag kommer skiva om,eller hur. kan ju inte alls vara så att jag jobbar eller, näför sjuttongubbar- Jag är bara vaken & mår fantastiskt bra! Så fan heller, klart jag sitter på jobb. Vart är min plats annars ? Hemma? Har jag ens ett hem. har nästan glömt hur det ser ut. :P Idag kom jag hem halv nio. sov till klockan sex, ARTON NOLLNOLL!  Galet värre va. vilket jävla liv jag har. trivs inte ett skit. Min hy pallar lixom inte med dessa jävla dåliga ovanorna med alla kladdkakor på natten. & säg inte "skyll dig själv" för jag gör de för en god gärning. som alltid slutar dåligt, men de är en annan femma.
Iallafall, jag trodde jag skulle få en förbannat lugn natt- Icke. dom har satt arbete till mig IGEN. tvätta, som om jag inte gör de hemma, måste jag göra de på jobb också ? komigen. fast ska väl bita i det sura äpplet & säga att de faktikst är calle som tvättar hos oss. MEN jag har även tömma diskmaskinen. & de kan jag inte heller säga att jag gör hemma, för vi har ingen! MEEEEEN. . kom inte på mer.
jag har lite att göra inatt, & det ska väl inte vara så farligt.

Helgen är redan förbi, fester & massa alkolhol har flödat. Folk som spytt, gjort av med massor av pengar, varit fulla, snygga & glamorösa. & här har jag suttit. Med min glamorösa finniga panna, snygga kläder (där de förövrigt är hål på benet) & en slarvig totte. INTE ens kammat håret har jag- Glamorösa madde! Men idag är jag ändå inte bitter, så det känns väl skönt mina läsare? (då är de meningen ni ska kommentera - JAA! sedan)
för idag är de min SISTA natt. Wiiho - PARTY !!!
Känns nästan som jag ska baka 2 kladdkakor i natt, mums ;) ! Nä, men detta med natt, min kropp pallar inte det. ser ut som en ungdom igen, finnar, torrhy & tappad tand (haha, gick ni på den:P) ! Min hud är lika torr som en apelsin, & mina finnar är lika stora som äppeln. Undra vilken frukt jag hade blivit? & visst känns de så glamoröst ;D! ICKE.

Fan, har en jävla ångest att helgen är borta. dock känns min semester väldigt lång :P HAHHA- har ju semester från förskolan, & vips här sitter jag & jobbar nätter. vilken semseter. Men så fan, IMORGON kl 8.oo- då är jag FRII! så så fri.
;)

så vad ska jag nu göra då. Fisa ? kolla om jag tar mitt rekord. dock behöver jag bara gå i halva huset idag, har bara tre små söta barn. så jag kommer garanterat ta mitt rekord ;D ! wiho.
(som om jag springer runder här då. jag sitter bara på röven ju :P)

nu ska jag fortsätta sitta på röven. sen ska jag sitta lite till & sedan ska jag nog se om jag tar rekordet.
kanske återkommer senare ikväll/natt. Sov så sött mina änglar ♥

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

hahhah jag kommer nog sakna dina inlägg om nätterna minsann..tror du inte dem kan anställa dej enbart nattetid framöver? så vi får lite rolig läsning att vakna upp till

2009-07-27 @ 12:21:10
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Förlåt för sen kommentar - har haft fullt upp :-) Nu är jag dock tillbaka igen med uppdateringar från senaste tiden, kika in vettja! :-)

2009-07-27 @ 18:01:00
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0