jag är en av dom ;S


varför är de så, när jag äter.
Skiter fåglarna på mig.
är jag en av dom ?

Vi är hemma igen, riktigt skönt att vara hemma, men ska absolut inte klaga på att vara borta, SLIPPA laga mat (som om vi gör de ändå ;P) diska, bädda, städa. Ja allt de där. bara pengarna som flödat, ;D så är så pank nu. inte rikigt, men nästan dock. Haha!
men har inga pengar jag kan spendera hur som, men jag ska ändå inte gör så mycket denna månaden (hoppas jag ;D)

hotellet hette Odin i GBG :)








såg hallen kom på sne ;) aah.


Gbg har varit mycket skönt. vi va på liseberg i tis, oh herregud med folk, de va helt galet, GALET! stod i kö i en timme ca & sedan va de sån kö till karusellerna, men vi stod ut :) ! åkte bara ngra st, men vi hade super mys. verkligen.
Åkte sedan till hotellet, käkade & sedan la vi oss & glodde på Wallader & somnade sedan :)


iväntan ;)


ser ni folket??


lite käk ;D


Puss, blev inte så många bilder på liseberg.


MJ.

Igår gick vi upp vid halv nio, frukost & sedan iväg, på stan :) va iväg hela dagen, & shoppade loss ordentligt. :D jag hittade bla ett par dieseljeans för 300 spänn, affären hade 80% ;D dom hade kostat 1400 kr, Fattar ni ? HAHAH ! galet, efter shopping intog vi hotellet. Käkade & satt sedan kvar & avnjöt ngra öl- sängen kallade sedan & jag somnade rätt fort. babe han glodde film.


PUSS :)


spårvagn.


stan


ööl, & en liten babe.


jag & öööl.


idag åkte vi till en outlet, men hittade inget, ; ( jo en present till morfar, han fick ju skorna, men får en lite paket till. & innan vi åkte hem kollade vi på bilar, Babe han vill ju ha en jeep, & nu fattar jag vilken,& den va rätt snygg :) Nu vill jag också ha körkort så jag kan köra runt i en bil som är MIN ! Har lagt undan en (heter de så när de gäller bilar ;D)




annars leker livet FÖR bra, jag har gått upp 5 kilon, mums. såpå måndag när allt är som vanligt så börjar träningen igen. . de gillas massa :D ! nu ska jag lägga mig på soffan lite, Tjing vänner.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

okejokej :) Nej känner knappt någon, några få bara :) Men träffar nya människor varje dag så det är bara kul :) imorgon kommer det hit ett par på middag så det blir mys :)

2009-07-30 @ 20:34:02
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Ja, vi har haft massor av besök hittills och fler kommer det. Superroligt :D Haha, ja varför inte ;-)

2009-07-31 @ 13:45:54
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Veronica

skönt att komma iväg.. sånt behöver man ibland :)

2009-07-31 @ 21:29:10
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0