festivalyra.



jag har korkat upp de röda & ser framemot en underbar fest på vätten. Jag har bjudit hit alla mina vänner för jag vill avsluta kvällen precis som alla andra, med massa fylla ;) ! Jo, om de bara hade vatt så väl höll jag på att skriva. Kankse inte riktigt, det röda hade jag kunnat strunta i. Men vännerna hade jag gärna träffats över ett glas rose´& lite festivalyra.

nä, istället sitter jag i samma jävla sönder fisna stol som igår natt. allt är precis de samma. barnen sover, jag springer fram & tillbaka för att se så alla sover gott & ingen krampar. Go madde go. Jag börjar ha en tävling för att se hur fort jag springer i huset, & försöker ta rekord hela tiden. Lyckas ibland.
& jag har en vän som pratar med mig på msn. Vättenmicke, tack för ditt stöd. Han pratar bara om att vi ska ha P-fest. De är det ända han tänker på nu när han är pappaledig, Ställ upp & ta mina nätter förbövelen. Nä, ska inte ta ut min ilska på någon som kan bli ledsen så lätt ;) ! Sorry micke, men tack för du satt uppe & skrev till mig varanan timme. (usch va jag är dum, han pratade faktikst med mig. rätt länge:P)

Sambon är hemma hos andersson & carolin, trevligt! tycker inte alls de är ok, tycker man ska stötta sin sambo i allt & där av skulle han suttit här i soffan nu & gjort allt jag bett om. Bla köpa choklad, massera mina fötter & klia mig på ryggen. men nä, istället sitter han där, kränger tårta & muffins. & dessutom dricker alkohol. är det rätt ? Ja, han är ju faktikst väldigt snäll, så jag unnar honom detta, DENNA gång. nästa gång babe blir det utegångsförbud. (oj va han kommer hata mig för jag skrev så här nu, han kommer tappa hela sin manlighet & tro att ni tror det är jag som har övertagit, men lugn älskling, du får också bestämma, ibland.)

såja, nu väntar jag bara in nästa på msn, Anna-Lena. Hon skulle vara uppe länge idag sa hon. får se hur det blir med det. Hon har filmkväll. Ser ni hur jävla bra alla har de, UTOM jag! Stackars mig, på riktigt måste jag säga. Meen kom ihåg, imorgon är det min sista natt. Wiho, jag ska öppna rosé vinet & fira. Ha min egna festival, stroda runder, sova på en bänk. & äta gamla langos. Kanske hittar jag en sleten nalle som jag kan springa runt & visa upp stolt & skrika "titta, någon vann en nalle till mig. " men jag har inte en blekaste aning om vem de var, men personen i fråga älskar mig ändå, för nallen va ju till mig. men vad gör de, det är fortfarande MIN festival.  Wiho. . Dock kommer de sluta med att jag deckar efter att luktat på den oöppnade rosé flaskan, så jävla rutinerad är jag ;D!

nu känner jag hur uttråkad jag är, & ingen på msn än. micke har somnat för längesedan, lönt micke, LÖNT! attansbananer. Imorgon måste jag sova länge känner jag. Om jag börjar bli sjuk eller om de bara är att jag är trött lär vi ju såklart märka på min lediga vecka. Som förövrigt kommer spenderas tis-tors i GBG. Fast allt beror på om babe han sköter sig, annars är det utegångsförbud. Dock hade det inte gjort mig så mycket ifall vi hade spenderat allt på hotellet. MEN jag som jobbat & slitet ska FAN unna mig ett par nya snygga jeans. & jag ska verkligen leta efter dom perfekta. ;)
så GBG ska göras osäker ska jag tala om, :P ! Ohyes.

nu ska jag väl glo på någon tråkig film på tv, för ALLA sviker på msn- BITTER ? JA!!

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

muhahha.. du har verkligen underbara nätter :) tiden MÅSTE gå väldans långsamt s

2009-07-26 @ 09:29:27
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Donnan

hejjjj sötnos!! Ohhhh hoppas du hittar några fina jeans.. Du kan ju alltid kolla H&M;) Fiiiint... Eller åk till stora köp centrat i kungsbacka innan göteborg.. Dom har utförsälning ppå märkes kläder..Och det är NICE=)

Pussas

2009-07-26 @ 22:57:14
URL: http://donnaemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0