får de verkligen hända, kan de hända.




som dom flesta vet så är jag helt besatt av Madeleine Mccann. Flickan som försvann eller som blev mördad av sina föräldrar.
oavsett vad, får de verkligen hända. söta lilla flicka, vem skulle vilja skada ett barn ;( ! Hade jag varit förälder hade jag aldrig slutat leta, aldrig. Hade mina fisar försvunnit, hade jag letat tills jag hade andas blod, till jag inte hade orkat ta ett fotsteg till.
Usch, tycker de är så hemskt att det finns dessa otroligt äckliga människor. i detta fall skulle de funnits dödsstraff.
& det värsta är på en förskola med 25 elever är de minst tre barn som far illa ut i sin hemmiljö. jag som jobbar inom barnomsorgen ser inte detta, är inte det skrämmande- (kanske inte händer just på vår förskola, eller så är man så jävla blåögd.) Jag får ont i magen av bara tanken att KANSKE något barn man känner inte har en trygg familj, utan kankse gråter sig till sömns om kvällarna & längtar att få komma hemifrån.
Hur kan man vara så grym, jag fattar inte det. Kommer nog aldrig förstå. .        jag mår illa.

Undra om lilla Mccann lever, mår bra. eller om hon är helt vilsen. . inte människa. eller kanske ligger ute någonstans. död. att världen är så jävla grym, fattar inte det. idioter som kan göra så mot någon annan. ETT BARN ! har människan några känslor när man gör så ?!
jag tror han/hon är totalt hjärndöd om man kan utsätta ett barn på ett grymt sett. . de måste dom vara!


 


 vad tror ni, lever änglabarnet ?


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: annika

på måndag har jag semester. kan du då?

2009-07-07 @ 13:38:29
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Veronica

usch ja d söker mej med..denna underbara söta flicka-. Jag misstänker det e föräldrarna som orsakat detta :( sömnmedel i för stor skala :( usch ja jag finner inte ord för denna grymhet som finns i våra länder..hur kan man utsätta barn.djur för en grymhet som denna!?

2009-07-08 @ 09:01:12
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: annika

e ej hemma då...tisdag?

2009-07-08 @ 22:45:55
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0