bitter, inte för fem öre.

ska börja med att säga "välkommen" till Toggelito & Daniel hit, dom lusläser sörjan dom med för att kunna känna att dom hänger med i mitt liv, moha ! Så välkomna, känns de bra ?


annars blir det nog väldigt bittert här idag, jag är inne på min tredje natt denna veckan & ska väl även säga att jag har jobbat exakt alla dagar UTOM tors denna vecka.
+ att jag har 2 jävla nätter kvar, sen kommer jag aldrig ta en natt i hela mitt liv, för fattar ni hur tråkigt det är här. Jag dör nästan . .
+ att jag skulle laga mat idag, snälla. Jag lagar aldrig mat. & så kom jag & tänka på när mikaela sa att det var jätte lätt att bli matförgiftad, räckte med att man torkade sig på näsan så va de kört. & japps, va tror ni inte jag gjorde, jag torkade mig på näsan. Jag är ledsen mina vänner, peppar peppar lixom.
+ att jag måste sitta uppe en hel jävla natt med bara skit på tv:n. Ingen jävlen som håller mig sällskap på msn ELLER facebook, & jag menar där man har över 100 kompisar (viste inte ens att jag kände så många ;S) & INTE en enda jävle är inne, tycker det är ett stort svek.
+ att jag klassas som ordinarie personal nu på sommaren, men vafan får jag för det. en pissig lön som knappt räcker till ett par gucciskor, ändå sitter jag här & tjänar in väldigt lite kosing, ångrar jag mig ? JA!
för om jag är ordinarie på sommaren, borde jag inte få lön för en sån också då, jag ligger förfabian inte ens på grundlönen. tack, madde du är dum i huvudet som är så godhjärtat. Jotack jag vet.

men sen kan man se det så också, jag får ju ändå lixom 11 timmars egentid, de kanske är bra. kan sitta här i min stora ensamhem & "rensa" tankarna. Kan ju inte bli bättre kanske, förutom att jag stirrar upp mig själv genom att tänka, "oh, nu är de säkert någon där utanför som är sugen på att bryta sig in" & jag får snabbt springa & baka en kladdkaka, för jag måste ju bjuda på något om en tjuv kommer in. Men de slutar ju med att inte ens en jävla tjuv vill komma & hålla mig sällskap, (kanske luktar jag illa?)så får äta upp kladdkakan själv, men de sägs väl att tjocka männsikor mår bra. Så mina vänner, jag måste må förbannat bra! tjock & fet, fet & tjock.

annars är de ju den förbannade festivalen också, fulla för fulla jäkla bonnar. kom igen mannen, trätållorna är inte inne längre, lika så hängslebyxorna. & vattenkammad frilla. mums.
Nä, jag är inte bitter.
va ute i tors, shit de är redan lördag nu. galet va tiden går fort. & vi hamnade iallafall på harry´s. & på två minuter hann tre TRE TREEE förstod ni, TRE gubbar ta mig på röven. TRE JÄVLA STYCKEN! Ser jag ut som ett stycke kött som inte fått kärlek på 10 år eller ? & inte mer med de, sen tyckte en man att jag skulle känna efter vart min halspulsådra satt, ÖEH okej, varför.
storyn är längre men har inte tid att skriva den i min tystnad. 
Äch, psykofolk det finns. & inte mycket kan man göra heller, le möjligen & låtsas som du inte förstår. bildar en frustation då.

jag är fortfarande inte alls bitter, jag älskar att sitta här vid datorn halv sex på morgonen, invänta morgon personalen som kommer kl sju & se förbannat glad ut & vänta in tiden till kl 8 så jag kan åka hem med bussen för att sedan vänta tre timmar innan jag får ro kroppen för att kunna sova några timmar för att sedan gå upp & jobba igen. Har jag inte ett jävla glamoröst liv, någon som vill byta så säg till i god tid, för de måste tänkas över.

hoppas ni blir ordentligt fulla ikväll. det är efterfest på jobb sen. ta med alla vattenkammade bonnar så ska jag visa dom vad en efterfest är. PÅ arbetstid. (läser mina kollerger detta från vätten tror dom nog att jag druckit en flaska rosé. men icke. jag är så full på ensamheten att den drogade mig, så va lugna. jag är bara så UTTRÅKAD) ! så ingen efterfest, vill inte oroa dom. tar de en annan gång.

-/ Ð i v a ♥




 


Kommentarer
Postat av: Susan

Haha....förlåt men vilken härlig läsning så här på morgonen=)



Kramar

2009-07-25 @ 06:14:21
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

hej hej vilken fin blogg du hade



kram

2009-07-25 @ 08:46:09
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Hilajna.

haha du räddade min dag efter den läsningen, inte för att du har så tråkigt utan för att allt du skrev var så grymt klockrent. ;D

2009-07-25 @ 09:28:44
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: mor

de var ju att vara positiv de .du får räkna ner nätterna som fångarna gör när de blir fria.klart du klagar inte när lönen kommer sen .vissa nätter är ju tråkiga .men du klarar de.

2009-07-25 @ 10:08:47
Postat av: Veronica

hahhah klockrent roligt..

2009-07-25 @ 11:22:19
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0