Wiiiho :D


idag var det verkligen riktigt kul, & jag menar RIKTIGT kul.            :D

kl 9 var jag i ängelholm, emelie mötte upp mig utanför hennes port. & sedan blev jag sminkad första gången. nervös så in i norden, men så otroligt bra allt gick. Emelie & Jenny var så otroligt söta- så allt släppte. åkte iväg till stranden & tog kort. kan säga att det var KALLT ! :P men fan så kul. blev en annan annorlunda sminkning andra gången, men så cool.
Emelie har redan lagt ut ngra bilder som togs under dagen, så in & titta. :)
andra fotograferingen blev också på stranden, då va jag iklädd linne & sarong, bbrr så kallt. men ska inte klaga, det var så super kul. :  ) Oh spännande, får bilderna nästa vecka trodde hon. IH KUL.


hann inom jysk efter älsklingen hämtade mig. . köpte matbord nu till den andra lägenheten. FINT. ett bord med 6 stolar för 3700 kr, erbjudande. Hade vi köpt de imorgon hade vi fått betala 4600 för bord + 4 stolar. så ett jävla kap =)

& någon träning har det inte blivit i helgen. men äch, tar de imorgon, har vatt onyttig dessutom. men jag lever bara en gång så lite skit går ner :) Ha en skön söndag. Har precis badat & fått tillbaka min kroppstemperatur- hihi! & ska snart äta LITE godis, MUMS!  Hare gött, käka kött ;)

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Hehe okej tack för ditt svar! :p Många som säger att den inte funkar :/

2009-01-18 @ 18:27:21
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ih, jag vill se bilderna. ;D

2009-01-18 @ 21:57:47
Postat av: Emma alfredsson

Hur hiottar jag bilderna då gumman ??

2009-01-19 @ 08:09:55
URL: http://snutissen.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Jaa. :) Annars så hade dem tagit slut dirrekt, där var typ bara en kvar i det området när vi boka. ;S

2009-01-19 @ 08:25:22
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0