Träning,jorå.

Jag & Helena va så sjukt taggade på att börja träna igår, Yeeah :D
när helena är vid friskis så ringer hon mig,
- du, är du säker på att de är här, för här är stängt!
- jo, klart där ska vara öppet.

men närå, dom stängde kvart över tolv, sjuuukt !
så vi tar de imorgon istället, :P

åkte hem till emelie & snackade barn ;) hahaha, skrattade så jag fick ont i magen. . kollade lite på mamma mia. då våra män spelade poker så fick vi underhålla oss med annat ;D !
det var väldigt trevligt . :)

idag är de vår sista semester dag tillsammans, så vi ska åka till Ikea & kolla lite =) ! tror jag iaf, får se om vi får rumpan upp ur sofforna. : ) & imorgon får vi antagligen reda på om vi får flytta eller ej, snälla ge oss !

nu har jag shoppat loss på H&M också, oooh så fina saker. . vill handla allt. . men de kan jag ju inte.
så nu blir jag lite snyggare till sommaren, grr! ;) snygg kropp & snygga kläder, & en het pojkvän, grr. moha!
det är vår sommar 2009.


så ser vi ut till sommaren ;)


nu ska jag slå till min babe lite så vi kommer här ifrån =) Puss alla,



-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Veronica

dock tycker jag INTE spinky spice e så het.. hon är ett benrangel med sillisar och she is creapy!!!!!!!!!!!

2009-01-06 @ 12:52:58
Postat av: Alex

Nee inte så smal gumman

2009-01-07 @ 00:11:21
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0