Tillbaka från verkligheten. .

& välkommen till bloggvärlden igen ;)

träning idag, fybubblan. så sjukt skönt. men kan säga att det var så jävla jobbigt. . har ont i huvudet nu. ;/ ätit mat så är mätt & belåten- ha!

annars, mina vänner. madelen har pluggat matte & engelska HELT I ONÖDAN ! fattar ni, sjukt. Så nu ska jag bara söka in, & helena ska också söka antagligen :D ! Kunde inte den tanten sagt det, aja. . så nu är jag snart frökenmadelen PÅ RIKTIGT :D

Hann med en Fika med Helena idag också, myspys! = ) tack hjärtat för idag. . & idag hittade hon tillockmed till parkeringen i Billesholm, inte illa inte ; )

som sagt, jävla huvudvärk, ska lägga mig hos babe & glo ngn film nu. Ha de så bra alla.


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Hihi vad roligt! :D Vi betalade vars 16,000:-, då är det för flyg + hotell + avbokningsskydd eller vad det heter. :) plus så var det lite dyrare när det var direktflyg, plus så bor vi mitt på manhattan :D Jag tror de är värt det. ;D Ha en mysig kväll!

2009-01-14 @ 21:02:59
URL: http://pussydoll.se
Postat av: M&M`s mamma

GRATTIS GRATTIS måste kännas härligt o slippa sur o tråkig matematik!!!

2009-01-14 @ 21:15:17
Postat av: Veronica

vad då pluggat i onödan???

Se det som så-att du lärt dej lite av det trista istället :)

hehe..

2009-01-15 @ 12:29:20
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0