TGIF

Tanks good is friday.
;D

skönt att komma tillbaka i lite rutiner :) men herregud va svårt de är att vakna på morgonen. jag kommer verkligen inte upp, får tvinga mig upp i sömnen. Phu! Hoppas vänder de väl nu när de går åt ljusa tider.

Har äntligen börjat med träningen nu, så fruktansvärt skönt. Spinning i ons, & igår kick n´box. kan ju säga att de var längesedan jag kände en sån här skön smärta ;) sön är vi på det igen, KL TIO! Helena vill ta dö på mig! Jobbar även i helgen, Lör, 16.30-21.30. Sön, 13-18. Skönt med lite extra pengar & kul att jobba på andra helgen.

& ja, som alla vet nu fick vi lägenheten. . fortfarande så sjukt nöjd :D ! Slippa detta här nere. jag pallar verkligen inte, så äntligen komma ovanför ! Så den 2/2 får vi nycklarna till vår NYA lägenhet, :D !



& nä, nu orkar jag inte skriva mer,
glömde dock berätta att dom har ändrat min buss, skadat. 230 heter den nu!


sov gott alla sen när ni ska sova, jag ska =) ! Pussar & Kramar.

-/ Ð i v a  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den bussen går ända till Teckmatorp! :) grattis till lägenheten!

2009-01-15 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0