jävla rövdag.

idag hade jag velat vara miljonär & bara tatt flyget till något varm land. .
dagen har inte varit bra.

vaknade av jag drömde att jag försov mig, panik. somnade om & sedan var de bara skit när jag vaknade. & sedan har dagen varit skit, inte alls varit på humör för fem öre. Fattar inte vad som egentligen har utlöst de. Hoppas dagen är bättre imorgon. Faktiskt fredag ju.
jobb i helgen kanske, & fest på lör. Emelie fyller år ju, idag ju. GRATTIS =)

ska iaf på träningen idag, snuvig dock men äch klarar mig. hörs sen kansker, för nu orkar jag inte ens sitta här´. Jävla skit dag. . hörs.

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag tror också att Santos hade trivts bättre om han hade haft sällskap när vi inte är hemma. Men som du skriver så är det inte bara att skaffa en till hund. Dock ser det ut som att vi kommer att skaffa oss en till till sommaren.. Men inte för enbart för att Santos ska ha sällskap. Klart att det är för Santos skull också som vi eventuellt skaffar en till, men mest för vår egen skull :)

Hoppas din kväll slutar bättre än din dag varit iaf! :)

2009-01-22 @ 20:12:41
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Veronica

ibland har man sina skitdagar...det hör till :/ det e då man bara ska vara...

2009-01-22 @ 22:17:51
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Åh, vad kul! Då kanske du lägger upp dem här så man får se dem då? :)

Hur många bilder får du och vad kostade det?



2009-01-23 @ 11:16:15
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0