HejHopp.


Här är jag : )


Jag gick upp kl nio idag för att TRÄNA! hur ofta ? kl tio va vi på jympa, hm . . inte riktigt de jag gillar, men Helena ville pröva så man ställer väl upp ; ) kan dock hända att man hamnar där igen då det är en söndag. va ju ett bra pass på det sättet att man inte blev allt för trött..

iallafall, vi har fått en familjemedlem till, en vitkatt =) så nu har vi en svart & en vit, passar bra till vårt svart & vita hem ;P !
men vår lilla busan tycker han är de äckligaste hon någonsin har beskådat. Phu. . hon tycker han är jätte äcklig. Hoppas verkligen dom går ihop snart, vet de ar tid. men ändå. jobbigt när dom inte trivs ihop från första stund.

nä, ska ta mig en macka eller så, orkar inte skriva mer nu, hi. Hörs, Köss.


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

hahah jasså Busan gillade inte sitt manliga sällskap.. nej säg den som blir ihoptvingad av ngn minsann..vilken avsky!

men det kommer gå bra i slutklämmen.. men då e den vite katten döv -så då kan man gå där och skrika sej gul o blå den och den hör inte ett ljud :)

2009-01-11 @ 20:23:03
Postat av: Hilajna.

wiiie. Får jag titta på onsdag? =)

2009-01-11 @ 22:25:15
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Du det är fan inte illa :D Var on lika snygg i verkliga livet som hon är på bild??

2009-01-11 @ 23:28:06
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Men fy fan! :D Ruskigt avis på dig!

2009-01-12 @ 21:33:09
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0