ge oss den, & de är nuuu.

oh oh oh, va på lägenhetsvisning igår. - GE OSS DEN!             sjuukt fin. .
trea, tågaborg,nyrenoverad ,hyresrätt.perfekt.
Den va verklige - madde & calle. så sjuk.
Vi vill verkligen ha den, så alla som vill måste hålla tummarna till oss :)
Mikaela är nog duktigt trött på migg tjatt om att jag vill flytta. :P haha. . stackars dig, förlåt ;)

annars,snart semester slut, ons börjar allvaret igen. . upp halv sex, hur fan ska de gå? jag som vaknar senast 10 nu o, dagarna, phu. Men de ska bli skönt att få rutiner igen, : ) men gud så skönt de är att bara sooova hur länge som helst ;D


innan igår åkte vi skridskor också, hade ju cornelia här :D fick sova till kvart i sju, tack loppan ;) ! men så söt hon va på isen, veeerkligen bambi på hal is, ;) hon tyckte inte alls de va så kul, hahah. .










nu ska jag glo på film, njuta av min sista semster helg ;) ! pussis, glöm inte hålla tummarna. ons, senast tors får vi svaret *nervös* !

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: ems

va brun du e gumman! haha :P men fiiin! saknar dig!



jag håller tummarna !!! hårt!

2009-01-03 @ 18:32:58
URL: http://foreverems.devote.se
Postat av: Cornelia

Jag håller verkligen tummarna för er! Verkar vara en kanonlgh :)

2009-01-03 @ 18:54:26
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0