Dåligt dåligt. .

min uppdatering.
har inte lika mycket att berätta väl
:P

men kan berätta iallafall att imorgon ska jag bli fotograferad, ska bli kul. Är lite nervös. . haha. men de ska nog gå bra.
så får se hur bra jag blir på bild, själv tycker jag inte att jag fastnar för fem öre. men de får vi upp till bevis imorgon. :P
annars idag skulle jag gått & tränat, men nä. . vaknade av att jag inte mådde så bra, inte överdriver dåligt iheller. men går jag & tränar så lovar jag att jag ligger sjuk i veckan. . Så jag håller till imorgon. då blir de träning =)
känns skönt att kommit igång igen, på riktigt. Var duktig ett tag innan för typ 6 månader sen. men sen bara slutade jag för jag blev sjuk, så tog jag aldrig upp de. Därför jag känner att jag inte tar de i dag. . för blir jag sjuk så kommer jag vara sjuk länge.

Igår så var jag & fikade med AnnaLena, & sedan gick jag hem & sov till halv åtta, galet. var så sjukt trött. Calle skulle på spelkväll till egil så jag & Emelie ville inte vara sämre så jag åkte hem till dom. . ; ) Snackade massa skit, för de är vi jävligt bra på ;D HAHAHAH!

nu ska jag nog hoppa in i duschen. & sedan ska vi väl packa ner lite saker. & det roliga är, nu när vi har fått lägenhet så bara ramlar dom in. . skuumt. nu har vi vår iallafall, ska bli sjukt skönt att flytta, längtar!

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Brukar bli så.. då man går och väntar och väntar så får man inga besked eller ngt, men sen när man har ngt på det torra såå trillar allt ner framför en..det e märkligt men så e det :/ typiskt nog!

kommer snart cornelia o terrar er ett tag...

KRAM

2009-01-17 @ 15:10:54
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har skickat mail...

2009-01-17 @ 17:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0