Bilderna. .

har kommit :) ska bara välja ut mina bilder sen kommer dom.
så ni får se dom snart. dom som väntar på något gott, bla bla bla
.

dock är jag ju så kräsen ang hur jag blir på bild, hatar mina öron. . aja. babe han tyckte dom blev bra : ) jag med, : )

iaf snart flyttar vi, jag längtar så otroligt mycket till vi får nycklen, välkommen hem. Oh, men snart dock så har vi den & då ska vi fixa med allt innan vi flyttar in ordentligt, då vi ändå har denna lägenheten i 3 månader så är de lika bra känner vi, så man kommer i ordning direkt istället för man slänger in sakerna & sedan hamnar man ytterliggare i ett jävla berg.
som vi har de nu har jag aldrig haft det. . som här ser ut.

Idag är de även en så mycket bättre dag, skönt att få träffa helena igår & få avreagera mig på kick´n box. vi var helt galna. men kul hade vi. Nu har jag dock en jävla förkylning, Tack för de.
Slapp även jobba imorgon, blir kanske på sön istället, hade varit så bra med extra pengar nu. så GE MIG en miljon eller två.

Idag fick jag uppgiften att göra mat, tror de blir tonfisksallad. handlade lite grejor till de iaf på torget. måste dock vila ögonen lite, så trött : (

Ha en underbar fredag idag. får se vad vi gör här hemma, om vi ens kommer vara tillsammans ikväll, han skulle kankse iväg. Aja, får se helt enkelt :)

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

med dina öron hade jag också varit missnöjd. enorma öronsnibbar. din pojkvän har likadana..

2009-01-23 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0