välkommen.


så nu va de min tur, ligger med feber & snooorförkyld. & jag menar, jag får nästan aldrig feber, men jodå. Lagom till flytten & allt idag. . vaknade igår & frös & va varm vartandat. 40 grader, välkommen.

så har inte uppdaterat just för jag sov bort dagen igår, & sedan dog allt hos oss i tordskväll. Puff sa de så va allt borta. haha. . men nu sitter jag i den nya & här funkar de. Katterna tycker de är jätte skumt att dom är här, här är ju så mycket större, kul & se dom. dom gapade som tusan igår när dom kom in här. : ) hehe.

& som sagt idag är de flytt, ska montera ner lite i de extra rummet, så vi hörs =) vet jag glömt ta kort på tofflorna, de kommer =)


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Pethra

Krya på dig snorunge ;) Ha så skoj m flytten o glöm inte ta på tofflorna när du hälsar på dina nya grannarna ha ha ha...

2009-02-06 @ 12:26:02
Postat av: melissa

Melissa svarar: hihi lungt :)

2009-02-06 @ 19:16:55
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0