välkommen bajssjukan.

bajssjukan,den har nog tagit över vår förskola för där var rätt så många med magont + bajsat massa. BLÖ. Varför, jag behöver massa energi nu & soool, inte jävla massa snö. vart fan kom de ifrån. så drygt.
 
annars idag, eller i morse när jag skulle åka bussen till jobb KÖRDE BUSSFAN FÖRBI MIG!!! Fattar ni hur tosigt jag blev eller, & tur morfar va hemma så han kunden köra ut mig- annars hade de vatt kört. Usch, gillar vi inte. Åk kollektivt ? Jo eller hur, sug min tå!


öppnar imorgon & kommer inte vara människa känner jag. men mina barn är alltid så snälla & mysiga på morgonen så de gör inget :) ! Hih. men ändå, hade de vatt sommar & sol hade de inte gjort ngt, men nu är de vinter & KALLT ! JÄVLA skit. brr! & dessutom börjar jag få ont i halsen, Kan man aldrig få vara frisk ? ;(


Iallafall så är de ju faktikst allahjärtans dag på lör, kan ju bli mysigt ;) haha. vi ska nog laga någon god middag & dricka lite vin. & sedan frossa GODIS ! ;D mmmmums.

fixade äntligen mina naglar igår igen, mina har varit borta i lite över 2 veckor, varit så konstigt att inte haft naglar, kännt mig så naken då jag har haft de i säkert över 1½ år. men nu är dom tillbaka, dock lite långa, men äch ;) ! ME LOOOVE!

nopp, ska ringa min moster nu & beställa lite väckning till imorgon, ; ) sen kanske slänga mig i bingen eller något. ska jobba hela dagen imorgon, 6.30-21.30. dåligt eller, äch! ;) jag klarar de. kan inte hjälpa att jag är så populär, moha! :D HIHI. KUL!
Sov gott vänner & ovänner =) Puss




-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vill oxå ha naglar :/ blääää

2009-02-13 @ 08:53:30
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

I will, när jag kommer hem. ;D

2009-02-13 @ 09:07:50
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0