Så får man väl inte göra.



Jag tycker de är rått av min syster att skriva ut - "hade tänkt överraska min ena syster ( hon fyller år i april)
med biljetter till Madonnas konsert i Köpenhamn i Aug.. men då jag kommer in på den danska hemsidan, så hajar jag noll.De släppte biljetterna där idag.
jag och det danska språket går inte ihop.. GRRR och att ringa hade vatt mer som ett frågetecken för min del då de börjat fråga ut mej om platser och så.
och då bor jag ÄNDÅ I SKÅNE...
och då man bodde i Hbg så var det ju 20 min med båt över till Helsingör,som man tog sej.. men NEJ inte i hela mitt 28åriga liv har jag någonsin förstått språket.
JAG E LEDSEN SYRRAN!!!
"
Tycker inte ni att hon måste kontra detta nu & ge mig en jätte paket? Jag tycker iallafall, så in i norden. =)


Det gick bra idag på jobb faktikst =) va själv men har så duktiga barn, var iof bara inne. dom håller på att göra iordning på vår gård & de kommer bli så fint :D ! iih.
annars har jag inte gjort mycket idag, kom hem för en timme sedan, booorde träna. men orkar inte idag, så slut.. Tar de imorgon =) ! Ons är de styrelsemöte, så får träna tos & fre =) ! måste komma igång igen efter sjukdom ju. Kan inte bli en lat padda ;P

nu ska jag slänga på mig en ansiktsmask & färga mina ögonfransar. intalar mig att de är vår ute. . Kan ju hoppas : )


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha, joo.. Jag tycker verkligen att du förtjänar ett megapaket nu istället ;)

Jaa, jag läser matte B denna termin och jag fattar verkligen ingenting! :/ Är du färdig?

2009-02-09 @ 20:05:10
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Haha, joo.. Jag tycker verkligen att du förtjänar ett megapaket nu istället ;)

Jaa, jag läser matte B denna termin och jag fattar verkligen ingenting! :/ Är du färdig?

2009-02-09 @ 20:05:48
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Haha, joo.. Jag tycker verkligen att du förtjänar ett megapaket nu istället ;)

Jaa, jag läser matte B denna termin och jag fattar verkligen ingenting! :/ Är du färdig?

2009-02-09 @ 20:06:03
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Muhahhaha surprise surprise :)

2009-02-09 @ 20:31:04
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0