roligt.


det är verkligen roligt att flytta, men även så jobbigt. . jag hade kunnat anlita någon som tog på sig allt sånt som ska in i skåp & dylikt. det är verkligen så tråkigt. idag så hämtade mamma & morfar mig på jobb, så mamma tog allt sånt idag, diskade & satte in de i skåpen, glas, kastruller & massa annat trams man måste ha. :)

annars idag på jobb hade vi två barn på vår avdelning, TVÅ barn! Sjukstuga, javisst. märkligt. . iaf, Fi gick hem & jag tog mina två barn & vandrade ut i skogen, älskar det! dom sprang & hade sig. Vi kommer aldrig så långt när vi är full grupp. Innan alla fått på sig & dylikt så hinner vi ut på gården ;) ! lika bra är de iof. . hihi. men iallafall så va vi 10 barn på hela förkskolan idag, mäktigt. ; ) hade de så jobbigt ;P
slutade vid två redan, & det var skönt. .

nu har jag inga naglar kvar. phu, tappade mina peknaglar & nu höll dom andra på att trilla av. får göra ett nytt sett nu, hade ju mina egna naglar, men äch =) det gör ju inget. känns så fräscht med snygga naglar dock.

nu ska jag ringa moster min i pausen på top model, :) ha en skön kväll alla. . Puss

.-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

MCKEY VANN TOP MODEL. SÅ NU BEHÖVER DU INTE KOLLA KLART SÄSONGEN. RÄCKER ATT JAG GJORT DET JU ;)

2009-02-03 @ 23:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0