Phu. .

ska aldrig flytta när man är sjuk, fyfan.

kan säga att jag är helt slut i kroppen nu. . fyfarao. men de va de värt. har dock kvar i den andra lägenheten, småskit. sånt som måste rensas. sjukt tråkigt, men måste : ) ! sofforna är på plats, en gardin är uppe, haha, den andra kommer imorgon. : ) men nu känns de lite som ett hem fast vi ska byta ut allt av de mesta här, men de får ta sin tid, vi är ju inte miljonärer än ;P !

   


ser ni mina söta tofflor. :D cornelia råådiggade dom . hon prövade dom lite i smyg ;) hihi. .  annars idag har de bara vatt en massa springade, dock inte för min del så mycket, skönt att titta på när dom jobbar. dock har jag rensat i lådor & lite så. & bara de tog på krafterna. nu ska vi kolla på lets dance. & bara ta de lugnt. :) ska bli skönt, plus sova i en ordentlig säng då man sovit på madrass nu ett tag.  ih, skööönt :) ! lördag imorgon & då ska jag vara frisk :D !

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

men det var grabbarna som fick bära tyngst..du skulle ju stått och kommenderat :)

2009-02-06 @ 22:35:28
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0