oj vilken lång tid.



innan jag uppdaterat, phu! men nu så är jag igång igen, lite iallafall : )

Helgen har varit lugn, går på antibiotika ju, :( men mår bättre, bara eksemen som ska ge med sig nu. lördagen va vi hos Karolina & Christian , väldigt trevligt måste jag säga, :) ! dock va vi inte hemma försen vid 03. fick gå hem då vi hade missat bussen med bara några minuter. :/ segt. men vi kom hem.

söndag va vi nere hos fisarna :) världens finaste. hih, åkte pulka & massa bus. lekte massa doktor, blev helt öm i läpparna efter alla sprutor ;P HAHA! & lillfisen gav mig en jävla doft. phu va barnbajs LUKTAR!!! från så små. sötunge.
tittade på mig :) ! mysmys.

sen jobbat i veckan. är ju bara tis idag, : ) öppnar imorgon, hade gärna sovit länge. men icke :P vill åka iväg på solsemester, hade verkligen inte varit fel. inte för fem öre..
men de har vatt vår idag :D ! aldrig fel.


nu ska jag smörja mig, mitt ansikte är ju snustorrt. muuuums, kan knappt prata, känns som de spricker då, AAAJ!


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0