lina på besök.



idag va Lina här på besök, dock va hon tvungen att köra hem nu när de snöade, :( gjorde massa fruktsallad med glass & vaniljsås =) MUUUUMS! nu sitter jag bara här & känner mig sådär. lite småsjuk IGEN? Känns som jag kanske ska gå på en hälsokontroll. dock är de många som är sjuka nu & varit de LÄNGE ;( är så jävla trött på de nu bara.
någon som kan trolla ?

annars idag har jag arbetat fram till 16.00. sen hämtade Lina mig i sin nya bil, Wow vilket vrålåk =) ! Satt & planerade om sommaren & vår balkong ;) i sommras va vi duktiga på att tömma vin, & nu kan vi tillochmed göra de ute på en balkong, VÅR balkong. Inte dåligt va, någon som vill vara med, räck upp handen ; ) ! Hon tyckte vår lägenhet va super fin, kul & höra :D !!

nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, om jag pallar ;P kan man säga så när de gäller dusch? phu. jaa, de kan man faktikst, för ibland orkar man faktikst inte. jävla yrpanna. . :P



tjing mina vänner, hoppas ni får en superduperbruper bra torskväll. för jag ska slänga mig på soffan nu & låtsas som jag är kung, phu - behöver sömn. massa !!!



-/ Ð i v a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0