go ´kväll.




hemskt dåligt av mig att inte uppdatera, meeeeeeeeen jag håller faktikst på att flytta ;) så då är de väl förståligt ?

annars i mitt liv händer de inte så mycket, eller jo. Flyttar ju så in i norden, hihi. vill verkligen bara ha de färdigt nu. orkar inte mer. de är inte så kul & inte ha de i ordning, meen de kommer snart de också. trivs redan så sjukt mycket i lägenheten, vill aldrig åka därifrån när vi är där ju.

jag har ju blivit förkyld, & nu blir jag inte av med den. fattar inte, låt mig bli frisk. det är sjukt irriterande. . ;(.
satt & tänkte precis innan jag skulle skriva om hur mycket jag skulle skriva om, & här kommer de. för jag har glömt berätta att vi var ute & åt i fredes med calles mamma & pauol. åt på hjälmarskök, super gott. & sedan vidare till bishops arms. mycket trevlig kväll. Träffade även helenalego =) aldrig fel. + att hon kanske kunde fixa ngn som ville ha lägenheten, : ) ! lördagen vaknade jag med migrän, ovanligt ? iaf, eftre lite sömn & älskling sprang ner till apoteket så va jag i lite form, skulle till Fi ju =) me & i party. så fina saker, jag hade kunnat köpa allt. verkligen allt, va tvungen att köpa en tårttunkia & limegröna byxor till snäckebus. så jävla fräckt. :D sen åkte vi hem & avnjöt lite fika & sen fortsatte vi lite i lägenheten. . =)
söndagen jobbade jag, tråk med tidig dag, men äch. hade inomhusfotboll & är så blåslagen man kan bli, killarna är ju inte snälla mot en stackars ensam tjej. men jag klarar mig ;) !


& nu ska jag luta mig tillbaka i soffan me tidningen som jag köpte & bara njuta av att de är kväll- helt själv ;S !: )

ha det gött, käka kött ;P

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; På Kicks :) Hehe. Oj vad fin headerbild! När blev du fotad av Emelie? :)

2009-02-03 @ 20:12:32
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0