frukost.



frukost time nu, :) rostade mackor med sylt på, mums. får man unna sig nu när man varit sjuk, hihi.
iallafall, igår va de lite middag för rebecca, tacos. inte illa, & nu är hon 22 bast, hahaha . . snart min tur, WIE! & då ska jag ha massa paketer. ;)

idag ska vu runt & kolla lite i dom olika affärerna, kolla lite vad vi behöver & så.

missade melodifestivalen igår, va de något att titta på ? hm, gillar inte de så mycket, men ibland är de kul att titta på de :)
nu ska jag göra ve mig ;) hare kanin. (lite kul så där på morgonkvisten:P)

-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag tittade inte heller på Melodifestivalen.. Vi tittade på film istället :)

Jag tycker att melodifestivalen har blivit för mkt med alla delfinaler o så :/

Eurovision brukar jag däremot titta på :)

2009-02-08 @ 11:29:55
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0