dyrt att vara sjuk.


det är då inte billigt ska jag säga. . Va hos Tupan igår, fick mig en rejäl antibiotika att käka nu i 10 dagar, har bakterier i kroppen som gör att mina ekesm blir värre. . & därpå kan de kankse bero på att jag inte blir frisk heller. . kanske man kan få ett avslut nu på detta ? Jag vill bli frisk & kunna träna. . BUHU!

det skulle vara en jobbehelg för mig denna helgen, men icke. . Dom ringde inte mig & sa de utan jag ringde igår, fick någon konstig känsla av att det nästan va så, & jadå. Jag hade rätt. dom hade inte ringt & sagt att dom hade fått folk ;( kunde jag planerat denna helgen ju, men nä! Aja, hade glömt lite att vi ska till Karolina & Cristian ikväll,käka lite & så.  Kan bli mys =) !

annars är de tvätt & så på schemat idag, ska ner i den gamla, dammsuga av & lite så. sen är de bara att torka av golven & fönsterna. :) sen slipper vi den. dom flyttar in den 1 april. så bara denna månaden också vi betalar dubbelhyror =) Sååå skönt!


åt på haket igår ju, dom har ju bara så god mat, dock lite sådär med servic. men mums så gott de är. Bara jag & babe, de va längesedan =) ! hihih.

nu ska jag smörja min lilla kropp faktikst. känner att de behöövs. =) ha de så bra, så hörs vi !


bjuder på denna bilden då lilleman kräker på mig ;) oh de lilla livet. .


-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: mor .

han skulle markera att du är hans moster .de klär dej .så nu får man ju vänta på nästa barnbarn

2009-02-21 @ 12:26:55
Postat av: D i v a

HAHAH, mamma ! ett tag till innan nästa barnbarn kommer ;P

2009-02-21 @ 16:32:13
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0