busigaste systerdotter.



kan lova med hela mitt hjärta att jag har världens busigaste systerdotter ;) som just nu ligger & sover skönt i sängen. Hon skickade ut Calle så han får sova på soffan ;P !
"madde, calle ska väl ändå sova på soffan?"

annars är jag trött som en get. ska snart också bege mig in i sängriket, sussa sött & drömma mig bort.

syster magnus & lillfis har varit här då dom lämnade av C, åt & myste lite innan dom åkte hem till "lannet" igen ;)
myspys.
dock fick emanuel värsta skrikattacken då syrran & magnus va iväg & hämtade käk, hjäälp. Men jag sjöng lite & snusade på honom så blev de bra igen :D ! Wie.

imorgon busfabriken, Pethra & M ska med ju, kul. Cornelia pratade så mycket om M då dom träffades & ville att hon skulle följa med till Busfabriken, vilken tur att dom ville ;D!

sov gott alla =)

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha d nu så skoj imorgon..tror dock du kommer ha roligast :) hahha så skyller du på att barnen ska med och leka..

fniss

2009-02-27 @ 22:48:26
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0