busfabriken för hela slanten.



Hejhopp, jag är trött & jag är inte ens mamma. Haha, tänk då när jag får barn. kommer sova hela dagarna ?
hel fantastisk dag på busfabriken, & vi vuxna hade också superduper kul :D ooohja. Flickorna gillade varandra & det va kul, då dom bara möts en gång innan kan de ju ha vatt nyhetens behag bara, men dom gillade varandra & M är just nu C bästa kompis ; ) dock får vi inte glömma amanda, för de är ju också bästa kompisen. Så M & A är dom som står c bäst nu : ) ! Sötfisen stod i morse & sjöng en sång "Idag ska jag träffa mathilda & mamma pethra, lalalllala" under tandborstingen. HAHHA! sötfis.

när de va dags att gå hem ville inte flickorna. efter några men så gick de ok. blev många kramar mellan dom, KUL =) & C pratade hela bussvägen hem om M! Då hon fick teckningar av M & ett stekgärn, visade hon STOLT upp de till mamma när hon kom & hämtade. ; ) "detta har jag fått av M, & hon är min kompis"
Hon diggade M starkt, & frågade tillochmed när dom skulle leka nästa gång. : )

kommer bilder sen, får höra med Mamma pethra så de är okej att jag lägger upp ngra bilder, annars får jag ju redigera lite om hon inte vill att  M ska vara med så klart =) !!


ha en skön kväll, nu ska vi glo film, & jag ska jobba imorgon kl 7 :)



går inte riktigt då fialotta inte kan sitta still ;)
mostersprinsessa.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Pethra

Tack för en kanondag!! helt slut o blåslagen lite här o där ha ha men så e det när man har roligt. Tiden gick alldeles för fort bara. Man ler när man tänker på dessa 2 töser som verkligen funnit varandra, hur kul som helst. Gillar typ samma kläder och båda har en bästis som börjar på A hi hi hi. M ville leka direkt me C när hon vaknar imorron(det sista hon sa innan hon somnade) Gullungen min!

Ha de gott din galenpanna ;)

Helt okej m bilder från idag, M har redan visat pappa dom vi tog typ sjuttiarton ggr :D

2009-02-28 @ 22:55:28
Postat av: Susan

Vi kom inte dit idag då Kim vaknade med migrän och jag var/är förkyld så vi får gå dit nästa helg.

2009-03-01 @ 07:36:46
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0