Bingolotto :P



Tro de eller ej, men vi köpte varsin bingolott & spelade bingo idag, :D & vi blev nästan rika, bara 75 hade kommit så hade jag fått 25000 kr, inte helt fel nu när vi vill byta ut allt ;D hehe.  men nä, vi fick nöja oss med sällskapet & lite spel, men ingen vinst, aja. Vi klarar oss nog tror jag : ) rätt kul. ;D




annars idag så har vi varit runt lite, köpte lite saker & så. men hittade inte de vi sökte, :( men de kommer väl. var inom lägenheten på söder också, känns konstigt att det är så tomt. hämtade ngra kartonger, så nu är de inte så mycket kvar. Har en massa vi ska sälja på loppis. Jag & HelenaPuff ska ställa oss & sälja, för hon flyttar ju in till HBG :D så hon kommer närmare hit, KUL :D ! Hon lär ju också hitta massa som hon behöver få bort kan jag tänka mig :D eller hon sa de iaf. :P annars är de bara köket & källaren som behövs tömmas. & de ska väl gå rätt fort. Hoppas de iallafall.

Annars mår jag bättre, ingen feber mer, men en jävla hosta. Fyfarao. vart kommer alla dessa bacilusskerna ifrån? Kan man inte få vara frisk. . Phu. Nu vill jag bara ha sommar, så mycket sooool :) allt blir så mycket roligare då. Tillochmed att vakna på morgonen, tidigt. Nu vill man bara sova vidare ju. inte gå upp i denna kylan. Fybubblan.

Imorgon ska jag jobba iaf, Fi är fortfarande sjuk :( stackare. & sandra är också sjuk, så jag blir nog lagom ensam imorgon på min avdelning. men de ska nog gå. . (& ni föräldrar som läser nu, BLUNDA ;D) mutar barnen med kex ;P. Nädå de brukar gå bra, dock är man helt slut efter en hel dag själv. men stålmadde klarar ju allt, eller hur - JAAA!

om man ska in & krama om kudden lite, inte värst trött. men vet att jag kommer vara sviin trött imorgon. Det är jag iof om jag hade lagt mig vid 20 tiden också. . så de spelar ju ingen roll ;D ! Kollar Beck på 4;an, älskar såna filmer :D

på tal om annat så har jag tatt mig i kragen & köpt vichy, då min panna har blivit en jävla stor finne. Välkommen. Jag fattar inte vart de kommer ifrån, Min hud har bara blommat ut. Pannan har blivit bättre med dessa krämer men inte riktigt bra. men jag trivs riktigt bra med vichy, köp dom om ni inte har de hemma, dock kostar de lite i plånboken ;( ! men de är de värt. : )






Men ska till Tupan. stans bästa hudläkare. Tar ett halvår innan man får tid hos henne. . men morfar beställde för ett halv årsen & nu ska jag dit nästa vecka. :) ska ta upp min finniga panna & torra,frasiga hud ;) ! men nu är de sängen alla söta vänner. Vi höra imorgon. . hoppas jag =O) PUSS PUSs PUss Puss puss .

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag var också bara ett nr ifrån att vinna storvinsten på bingolotto förra söndagen.. Men icke :/ Men nångång.. intalar jag mig själv :p

2009-02-08 @ 23:10:58
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Pethra

Tupan e klart bäst! Hon hjälpte Kalle m ett gammalt ärr sen krigstiden ;) Ny syns det knappt. Dyr men värd varenda krona o väntetiden. Hoppas ni ute i fina vädret idag Tjing

2009-02-09 @ 10:36:40
Postat av: Veronica

Hihi vad roligt om ni vunnit en storkorvan på BingoLotto liksom :)

då hade EM fått sin stor vinst då ni skulle shoppa s

Ngn gr så ska väl även lyckan slå in. vi har ju iofs tur i kärlek så man kan väl INTE få allt.. grrr

2009-02-09 @ 12:15:18
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0