billesholm till bjuv.



Vet ni vad jag har gjort idag, utmanade mig själv. Jag GICK till bjuv från billesholm. fattar ni, kan säga att de var ruskigt jobbigt men jag fixade de. Gick från borsten (jobbet) till Findus i bjuv. Hann inte gå till stationen, för då hade jag missat tåget. + att jag fick ett jävla skoskav, AAJ! de blödde som fan, & inga plåster :( !
men att gå dit tog inte ens en timme, jag gick tio över två & va på findus tio i tre. starkt jobbat, moha!

va helt slut när jag kom hem, phu! somnade en stund för att sedan ta bussen ner till den gamla lägenheten & visa dom de igen, dom va tvugna att mäta & ha sig, förstår dom. KUL ! Nu vill jag bara ha massa pengar, orkar inte leva fattigt. :P låter som jag vore super fattig, så är dock inte fallet. MEN från att kunna shoppa utan att tänka nästan till att kolla på prislappen är lite jobbigt ;P ! hahha, sista månaden nu, sen är jag tillbaka :) & plus att denna månaden har jag inte fått ut full lön då jag va sjuk ;( jävla skit äre. men nu är det ny månad snart med ny lön ;P !

nu ska jag slänga mig i soffan, läsa min tiding & slö titta på tv;n. blir nog tidig säng idag, phu så trött jag är. ska jobba på söndag också, extra pengar är ju inte dåligt! =)


Puss.

-/ Ð i v a ♥

Kommentarer
Postat av: Pethra

Lova mig att du ringer nästa gång istället för o gå! KNASOLGA!!

2009-02-26 @ 14:18:28
Postat av: Veronica

sicken bra motion ..starkt jobbat!

2009-02-26 @ 20:11:32
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Eller hur, hemska ideal det finns här i världen :/ Inte konstigt att unga tjejer ofta är så osäkra som dem är idag.



Bra motion du fick den dagen iaf, förstår att du måste känt dig trött efter den promenaden ;)

2009-02-26 @ 21:12:20
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Tack!

Sköterskan var lite "dum" mot mig, men annars gick det nog bra :)

2009-02-26 @ 21:28:50
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0