alla hjärtans dag.



mysdag.



har redan börjat med frukost & jag har fått en ros, ih :) fint! ikväll ska vi äta lite & ta de lugnt. Mysigt.
annars mår jag fortfarande som ett vandrande lik. Har hostat så mycket att de gör ont när jag hostar nu, aaaaaj. får kanske köpa hostmedicin eller något.  Måste även ner i den gamla lägenheten & fixa med de som finns kvar. men de tar vi sen när jag duschat & dylikt, så de ska nog bli bra.

nu ska jag kolla lite på la ink & sedan hoppa in i duschen, & sedan får vi väl röra oss ner mot söder.  


Ha en underbar alla hjärtansdag mina vänner. ( får inte upp ngn bild ;( )



-/ Ð i v a ♥


Kommentarer
Postat av: FI

tack det samma gumman. hoppas din hals bli bättre snart. jag är fortfarande sjuk, men medicinen ska väll snart hjälpa.

HA EN TOPPEN DAG.....

kramizar från FI (med prinsar)

2009-02-14 @ 12:01:54
Postat av: Veronica

ha en skön alla Hjärtans dag!!! <3

2009-02-14 @ 12:09:10
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0